Vážení zákazníci, těší nás Váš zájem o nákupy. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávky, děláme vše pro to, abychom ji doručili co nejdříve. Děkujeme za pochopení.
I reklamace se může vyskytnout, ale s námi se jí nemusíte bát. Jak postupovat, aby vše proběhlo co nejrychleji: Kontaktujte nás emailem na info@zaparkorun.eu o vzniku reklamace. V zaslaném emailu prosím uveďte následující informace důležité k rychlému vyřízení Vaší reklamace: - Číslo objednávky - Název reklamovaného výrobku - Závada Po přijetí emailu Vaši reklamaci zpracujeme a zašleme Vám o jejím přijetí email, ve kterém bude uveden postup k jejímu nejrychlejšímu vyřízení. Ačkoliv jsme si vědomi, že na vyřízení reklamace může být až 30 dnů, budeme se snažit ji vyřídit mnohem rychleji. Adresa pro doručení reklamovaného zboží: Peter Schmidt Dyjská 845/4 196 00 Praha 96 - Čakovice Česká republika Pouhým odesláním výrobku na naši adresu může dojít k zbytečné prodlevě v jejím vyřízení.
Objednáním produktu souhlasíte s obchodními podmínkami.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Tento obchod funguje na systému ExitShop